In heel Nederland zijn extra maatregelen nodig om verspreiding van COVID-19 tegen te gaan. De maatregelen die in Noord-Brabant zijn genomen, gelden nu voor heel Nederland. Dat adviseert het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu aan de Rijksoverheid.

Vanwege dit advies hebben wij als WTC besloten om de competitierondes die nog staan af te gelasten, en in de loop van komende weken te bekijken wanneer we de zomercompetitie kunnen laten starten.

De ledenvergadering die gepland stond op 18 maart wordt uitgesteld, en op een later moment ingepland. Details hierover volgen hoogstwaarschijnlijk in april.

Wat betreft het NRT wat gepland staat op 29 maart, we hebben contact gehad met de bond, en vooralsnog volgen zij de richtlijn van de regering. We blijven contact met hen houden over nieuwe ontwikkelingen, maar tot op heden is het te vroeg om hier iets over te kunnen zeggen. Meer info hierover volgt zodra we wit weten.

We snappen dat het jammer is dat een en ander niet door kan gaan, maar de gezondheid van de leden staat voorop. We hopen dan ook dat jullie hiervoor begrip kunnen opbrengen. Mocht je meer willen weten, of je wilt iets kwijt over deze kwestie, dan zouden wij dit graag ontvangen via de de mail op wtc@koudum.nl.